پرهام جونپرهام جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

دلبندانه

لالایی به زبان مادری برای فرزند دلبندم

1391/11/7 19:21
نویسنده : مامی زهرا
916 بازدید
اشتراک گذاری

لای لایینام یات بالام

گون ایله چیخ بات بالام

من آرزوما چاتمادیم

سن آرزووا چات بالام

لای لای آهوگوز بالام

لای لای شیرین سوز بالام

گوزل لیکده دونیادا

تکدی منیم اوز بالام

لای لایینام اوز بالام

قاشی قارا گوز بالام

دیلین بالدان شیرین دیر

دوداغیندا سوز بالام

لای لای دیلین دوز بالام

دیل آچ گینان تز بالام

من اوتوروم سن دانیش

شیرین شیرین سوز بالام

لای لای بالام گول بالام

من سنه قوربان بالام

قان ائیله مه کونلومو

گل منه بیر گول بالام

لای لایینام گول بالام

تل لری سونبول بالام

کپنک ندن،سرچه دن

یوخوسو یونگول بالام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا مامان آیهان
8 بهمن 91 15:18
سلام مرسی عزیزم میبخشی آخه هنوز خوب بلد نیستم واسه همون مگه تو اهل ارومیه نیستی من اهل نقده هستم
خاله هستي
5 اسفند 91 10:29
مامي زهرا خيلي لالايي قشنگي بود چوخ ياپيشده پس شمام ترك هستيد ؟مال كدوم شهر؟ من اهل اروميه ام.


مرسی عزیزم .بله منم ترک هستم واهل ارومیه وعاشق لالایی ترکی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلبندانه می باشد